File:Bandera valverde del camino.png

File orixenałe(1 550 × 1 100 pixel, dimension del file: 197 KB, tipo MIME: image/png)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
Español: Se ha elegido un paño sinople (verde) y un signo que representa que Valverde ha sido históricamente encrucijada de caminos,( blanco). En el centro, el escudo del municipio.

Los colores verde y blanco constituyen la base de la misma y no hacen más que recoger el sentir de todo valverdeño. El verde aparece en nuestro propio nombre, y en las sierpes de las calderas de Medina Sidonia representadas en nuestro escudo. En blanco, un signo, que representa al camino. Valverde como encrucijada histórica de caminos al pie de la Sierra de León, paso obligado de caminantes. Color blanco, que aparece representado en la cimera de plata del escudo. Colores que forman parte del escudo, representan y definen. Verde y blanco que unen historia, tradición y futuro sentimientos todos recogido y simbolizados con esta bandera.

En el centro de la bandera , nuestro escudo. Es un escudo a la española. En campo de azur (azul), dos calderas con asas levantadas y terminadas en cabezas de serpientes sinoples, puestas al natural. Bordura de dieciséis piezas, con castillos de oro, sobre campo de gules (rojo) y leones, rampantes , de gules, sobre campo de plata. (Armas de los Pérez de Guzmán. Condes de Niebla.) Timbrado de corona condal, y por cimera una rueda dentada, de plata. Las figuras que aparecen son las Armas del linaje de los Pérez de Guzmán, Condes de Niebla, a cuya jurisdicción perteneció Valverde hasta los tiempos del VII Duque de Medina Sidonia . La rueda dentada que tiene por cimera alude al carácter industrial de la Villa, sobre todo del calzado, arraigado en nuestra localidad.
Data
Provenjiensa https://www.valverdedelcamino.es/index.php/Web/bandera.html
Autore Ayuntamiento de Valverde del Camino

Licensa de doparasion:

Creative Commons CC-Zero Sto file el xe reso disponibile nei termini de la Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication.
La persona che gà associà un'opera co sto documento la gà dedicà el laoro al dominio publico rinunciando a tuti i so diriti in tuto el mondo e par quanto parmesso da la lege, a tuti i so diriti d'autor su l'opera e a tuti i diriti conessi o altri diriti simili che la podesse verghe su l'opera. Te poli copiar, canbiar, distribuir e mejorar el laoro, anca par fini comerciali, sensa bisogno de nissun parmesso.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

CC0 italian

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima16:59, 20 nov 2023Miniadura de la version de le 16:59, 20 nov 20231 550 × 1 100 (197 KB)PereM.Aranda YTUploaded a work by Ayuntamiento de Valverde del Camino from https://www.valverdedelcamino.es/index.php/Web/bandera.html with UploadWizard

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Bandera_valverde_del_camino.png"