File orixenałe(file en formato SVG, dimension nominałi 609 × 847 pixel, dimension del file: 938 KB)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Somario

Descrision
English: Coat of Arms of La Paz, Bolivia
Español: Escudo de la Ciudad de La Paz (Bolivia), concedido mediante Cédula Real por el emperador Don Carlos V a la recién fundada Ciudad de Nuestra Señora de La Paz (1548) en consideración a la dignidad de ser Ciudad de Primer Orden en el Nuevo Reino de Toledo (1549):
1. En la parte superior se ubica un yelmo o casco de la armadura de un caballero español rematado por una paloma blanca, símbolo de paz, que lleva en el pico una rama de olivo.
2. En la parte superior del centro, una corona de laureles que a manera de guirnalda central, es de sinople (verde) con rosas botonadas de gules (rojas) y está anudada por dos serpientes mirando hacia abajo.
3. Debajo y de fondo se encuentra el majestuoso cerro nevado Illimani, considerado como guardián de la ciudad de La Paz, también llamado como Achachila de manto blanco.
4. En la parte central como una línea divisoria se observan las aguas cristalinas del antiguo Río Choqueyapu.
5. En la parte inferior del centro, cuyo campo inferior es de sinople, representando un prado, se ubican un león en su color natural, parado, mirando a la siniestra y cobarde (la cola entre las patas), que es afrontado por un cordero de plata, parado, paciendo, y en posición adiestrada.
6. Alrededor y bordeando el escudo , una franja azur lleva la siguiente inscripción: "Los discordes en concordia en paz y amor se juntaron y pueblo de paz fundaron para perpetua memoria".
7. El interior del blasón es de damasco rojo. El escudo está coronado en la parte inferior por doramos, una de olivo y otra de laurel atados por un cinta tricolor.
Data
Provenjiensa SVG based on this image
Autore EEJCC
Altre version
SVG sviluppo
InfoField
 
Il codice sorgente di questo file SVG è valido.
 
Questo emblema in grafica vettoriale è stato creato con Inkscape.

Licensa de doparasion:

Mi, che detegno el dirito d'autor su sta opera, la pùblico qua soto la seguente licensa:
w:it:Creative Commons
atribussion spartisi in te ła stesa manjiera
Te si libaro:
  • de spartire in jiro – de copiar, distribuir e trasmétar sta opera
  • de modifegar – de adatar sta opera
Soto le seguenti condision:
  • atribussion – Te ghe da atribuir ƚa paternità de ƚ'opera ne i modi indicà de l'autor o da chi te gà dà l'opera en lisensa, e en modo tale da no sugerir che lori i sia d'acordo con ti o col modo che te dòpari l'opera.
  • spartisi in te ła stesa manjiera – Se te mis-ci, trasformi o dexviłupi sto laoro, te ghè da spartire łe to contribusion segondo ła stesa liçensa o na conpatibiłe a l'orixenałe.
Insignia Su sta imagine se vede na bandiera, un stema, un sigilo o qualche altro segno de distinsion uficiale (insignia). L'uso de sti sìnboli el xe sogeto a restrission in diversi paesi. Ste restrission le xe indipendenti dal stato del copyright.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raprezenta a

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima18:22, 11 luj 2022Miniadura de la version de le 18:22, 11 luj 2022609 × 847 (938 KB)HapHaxionreduce file size under 1 MB
21:24, 15 oto 2017Miniadura de la version de le 21:24, 15 oto 2017609 × 847 (1,53 MB)EEJCCUser created page with UploadWizard

Łe che vien 3 pajine, łe dopara sto file:

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Varda ła doparasion globałe de sto file.

Metadati

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Escudo_de_La_Paz.svg"