File orixenałe(2 348 × 2 947 pixel, dimension del file: 1,79 MB, tipo MIME: image/png)

Sto file el vien da Wikimedia Commons e se połe dopararlo in altri projeti. Sto cuà vien mostrà ła descrision prexente in te ła pajina de descrision del file.

Public domain Questa immagine è una mappa derivata da una mappa dell'Organizzazione delle Nazioni Unite.

Se non diversamente specificato, le mappe dell'ONU sono da considerare di pubblico dominio. Ciò si applica in tutto il mondo.
Alcune mappe dell'ONU possiedono speciali diritti di copia, come indicato nella mappa stessa.

Le mappe dell'ONU sono in linea di principio materiale open source e tu puoi usarle nel tuo lavoro o per realizzare la tua mappa. L'ONU ti richiede tuttavia di eliminare il nome dell'ONU, il logo e il numero di riferimento in caso di modifiche alla mappa. Puoi indicare nella tua pubblicazione, se lo desideri, informazioni di questo tipo: basata sulla mappa dell'ONU … (nome della mappa, numero della mappa, numero di revisione e data). Vedi: La Sezione Cartografica dell'ONU (recuperato il 16 novembre 2013)

Istoria del file

Schicia so on grupo data/or pa vedare el file come che el se presentava in tel momento indegà.

Data/OraMiniaduraDimensionUtenteComento
In ultima04:13, 24 oto 2007Miniadura de la version de le 04:13, 24 oto 20072 348 × 2 947 (1,79 MB)Jeroen{{UN map}} Category:Maps of Sri Lanka

Nisuna pajina ła dopara sto file

Doparasion globałe del file

St'altre wiki cua le dopara sto file:

Varda ła doparasion globałe de sto file.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/File:Un-sri-lanka.png"