Pajina de scumisio

Cheło che te ghè schcià el rimanda a sta voxe, parché el xe on so sinònemo o el vien esplegà cuà drento. rimandamento da Home page

La pajina de scumisio (en lengua inglexe home page), anca ciamà scumisio, pagina prinçipale, xe de solito la prima pajina de on sito web o on'aplicasion web o la prima pajina co se verxe on navegadore web che la se pole verxare co la so opsion o col so tasto home (caxa) del navegadore (se coretamente impostada) o de algune tastiere multimediali.

Co se varda la pajina de inìsio, se nota che la xe la pajina che la permete la vixion e l'uxo, traerso vari botoni o link, de l'intiero sito. A segonda del sito che se varda, la prima pajina la pole anca contegnere link de altri siti o la prexensa de publisità pì o manco veritiera.

Descrision canbia

La xe prexente in tuti i siti web del mondo e la xe chela che njien verta co se dijita el indiriso web (URL) del dominio sensa scrivare na pajina in particolare. La podaria anca esar definia col nome de pajina de "default".

La pajina prinsipale, inte i sistemi UNIX-based, la ga da esar obligatoriamente nominada index con la posibilità de uxar pì estension. Le estension che segue, xe le pì doparae:

  • index.htm
  • index.html
  • index.php


Controło de autoritàGND (DE4410655-5 · NDL (ENJA00865039
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Pajina_de_scumisio&oldid=1043998"