Masi de Imèr

Ła version stabiłe ła xe stà verifegà el 15 xug 2023. Ghe xe canbiamenti a modèłi e/o file in sta version in atexa de revixion.


Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

I Masi de Imèr (o anca solche Masi) l'é la fraẑion pì granda del comun de Imèr, co ẑirca 50 anime.

Tel 1826 tela fraẑion i ga fat su na scola elementar, che la é stata pò serađa tel 1970 parché no ghe n'era tosati asèi. I póchi restađi i ga cognest ndar ten cuela de Imèr.

Davanti ala vècia scola, tel an 2000, el gruppo ANA de Imèr el ga fat su na cesòta par la đent del posto e dedicađa ala Natività de Maria e a San Maurizio, patron dei Alpini.

  • IMER storia, arte, vita (Floriano Nicolao), Tipo-Litografia LA PRESS, 1977.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Masi_de_Imèr&oldid=1116077"