Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto. Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Onara, co sirca 2800 abitanti, ła xe l'ugnoła frasion del comun de Tónboło, provincia de Padova.

Storia

canbia

Onara ła xe sta ła prima sede de ła fameja dei Exełini, o Ecelini, inportante fameja medievałe veneta, de probàbiłe orijine todesca. Sucesivamente, a causa de ła confisca e de ła distrusion del casteło da parte dei padovani, i Exełini i se ga trasferìi inte el casteło de Roman).

Curioxità

canbia
  • El santo patrono el xe San Biasio
  • I abitanti i xe ciamà Onarani o Onarexi

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Il tempo assegnato per l'esecuzione dello script è scaduto.

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Onara&oldid=997025"