Difarense intrà łe version de "Sighereta"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Sostitusion varie
p →‎top: ., replaced: co 'l → col
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 1:
{{Variansa|belumat}}
[[Imàjine:Cigarette.jpg|thumb|Do sigherete]]
La '''Sighereta''' la è al arte che se dopera pì da spess par fumar.
 
La è costituida da 'n involucro de carta spartì ten do setor: la part giala la à entro an filtro de materjal spugnoss polimerico, necessario par fermar na part de sendre e de sostanse pesanti che se cata te 'l fun.
La part bianca invese la à inte foje masnade de [[Nicotiana tabacum|tabach]]. Oviamente se inpisa la sighereta da la banda bianca e se la fuma da quela giala.
An secondo tipo de sighereta, dess drio sparir ma na olta praticamente la unica in comercio, la è quela che se se fa sù in maniera artigianal co 'lcol tabach e na cartina che la se taca co na cola che la fa presa solche se la è moja, come quela de i fracoboi.
Le sigherete le pol anca esser aromatizade co erbe o sostanse particolari. se tra de queste se cata droghe, alora le è inlegai e le ciapa al nome de "cana" o "canon".
Quel che resta na olta che la sighereta la è stata fumada al se ciama '''cica'''. Tante olte sta parola la gnen doperada anca par ciamar la sighetera intjera.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Sighereta"