Difarense intrà łe version de "Stanpante"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Robot: Sostitusion automatega (-[[File: +[[Imàjine:)
p →‎top: ., replaced: difuse → difondeste
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 1:
[[Imàjine:Canon S520 ink jet printer.jpg|thumb|250px|right|Na stanpante a geto d'ingiostro]]
La '''stanpante''' la xe un marchingegno che che stanpa su [[carta]] o altri materiali le informazion contegnue in un [[computer]]. Ghe xe vari tipi de stanpanti: le pi difusedifondeste le xe quele a geto d'ingiostro, che le spianza un ingiostro a base de [[aqua]] sul fojo, che el le asorbe, e quele laser, che le funziona con un raggio laser infrarosso che el vien modulà seconda del color da stanpar, e el fa cascar sul fojo na polvarina fina asè fata de carbon, fero e resina, che dopo la vien scaldà e fusa in maniera che no la se destaca pi dal fojo. Sta tecnica la permete de stanpar piesè veloci rispeto a quele a geto d'[[ingiostro]]. Na olta xera doparà asè anca le stanpanti ad aghi, ma deso le se dopara solo in ànbiti particolari, parché le va pian o no le ga na gran qualità.
 
Oltre a le stanpanti normali, che se ocupa solo de stanpar, ghe xe anca le stanpanti multifunzion, che le conbina vari aparechi: oltre che da stanpante, le pol far anca da [[fax]], [[fotocopiatrice]] e [[scanner]].
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Stanpante"