Difarense intrà łe version de "Infarto miocàrdego acuto"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p →‎top: ., replaced: che'l → che el (11), pa'l → par el (5)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p →‎top: ., replaced: medio → mèdio
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 23:
I primi passi de terapia i se move za al momento del rescontro dei sìntomi (come la [[morfina]] par el dolor). Quando la diàgnosi xe serta, se passa a un tratamento antitronbòtico co dopia antiagregassion su le piastrine ([[aspirina]] co, de sòlito, na tienopiridina come clopidogrel o prasugrel) e anticoagulassion co eparina a basso peso molecolare. Se i tenpi i ghe lo parmete, se poe intervegnere sul vaso ostruio co l'intervento de rivascolarizassion che el xe l'[[angioplàstica]] co posissionamento de [[stent]] (na maja de materiale interte che la tien verto el vaso), guidada da la coronarografia.
 
I passienti i vien ricoverai in ospeale par l'inisso de la terapia e'l controlo de le conplicanse. Ste qua le se destingue in conplicanse a breve, mediomèdio e longo tèrmene e, par mecanismo, in conplegassion ''mecàneghe'' (le più frequenti le xe quele più distanti in tel tenpo, l'infarto xe la prima causa de [[insufficensa cardìaca]], ma ghe ne xe anca de più precosse come [[insuficensa mitràlica]], [[pericardite]] e [[rotura de core]]) e ''elètriche'' (overo le [[aritmie]] che le xe le conplicassion più frequenti sùbito ma le poe manifestarse anca tenpi dopo l'evento acuto).
{{Interprojeto}}
{{Controło de autorità}}
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Infarto_miocàrdego_acuto"