Difarense intrà łe version de "Ruanda"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p →‎Economia: ., replaced: medio → mèdio
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p →‎Paul Kagame: fix, replaced: politiche → pułìteghe
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 71:
En tel 1994, i ribeli tutsi guidà da Paul Kagame, gha sbarà a l’aereo che portava a casa i presidenti de Ruanda e Burundi. Dopo poche ore, el genocidio l’è scominzià. I hutu e i tutsi i se gha copà sensa che i paexi africani i fasese qualcosa par fermar el genocidio. Un mezo milion de ruandexi xe morti in sto modo. Dopo verghe tolto el poder, Paul Kagame gha dito che i morti iera tuti tutsi e qualche hutu moderato, e che i xera otocentomila. La so version de i fati l’è falsa<ref>Dal libro ''Shake hands with the devil'' scrito dal general Romeo Dallaire, che comandava le trupe ONU mandà par controlar la situasion</ref>. Co el novo governo de Kagame, la pace l’è tornà in Ruanda. Centomila sospeti genocidari i xe stà mandà in prison, e on tribulan internasional special, con sede in Tanzania, gha procesà i pi grandi genocidari. Durante la guera inte el Congo, i soldai ruandexi xe entrà in tel Congo e i gha copà un ventimila hutu che vivea la.
 
En tel 2003, ghe sta le elezioni politichepułìteghe vinte da Paul Kagame. Secondo Amnesty International e la Cexa Catolica, Kagame no gha permeso de le elezioni libare.
 
== Giografia politega ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Ruanda"