Difarense intrà łe version de "Storia de la Mauritania"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p erori, replaced: gha → ga (43)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p ., replaced: capo → cao (2)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 21:
 
=== Ould Taya ===
El 12 dicenbre 1984, Maaouya Ould Sid'Ahmed Taya el ga deposto Haidallah e el se sa proclamà capocao del governo. Dopo verghe promeso el ritorno a la democrasia, el se sa dismentegà de le promese. Taya nol xe stà bon de svilupar el dialogo co le minoranze. La tension la xe salià fin a la guera de confin co el Senegal del 1989. Da alora la tension la xe diminuida, ma la diferensa tra mauritani de origine araba e de origine nera la resta presente in te la società.
 
Soto la presion interna e internasionale, Taya el ga parmeso la aprovasion de na nova Costitusion che la ga previsto anca el multipartitismo in tel 1991. Taya el xe restà al potere ma el ga subì vari tentativi de colpi de Stato.
Riga 27:
== Democrasia ==
[[Imàjine:Sidi Mohamed Ould Cheikh Abdallahi.jpg|thumb|right|El presidente de la Mauritania]]
El 3 agosto 2005, co el presidente Taya el xera in Arabia Saudita a i funerali del re Fahd, i militari i ga ocupà la cavedal. Dopo qualche ora de incerteze, i militari i ga fato saver a la naxion che i volea metar fine al governo de Taya. I militari i ga formà na giunta par prepar la strada verso la democrasia. El colonel Ely Ould Mohamed Vall, capocao de i ribeli, el ga direto el governo a la scritura de na nova Costitusion, aprovà in tel giunio 2006. El 11 marso 2007, i mauritani i ga votà Sidi Ould Cheikh Abdallahi novo presidente del paexe.
 
{{Storia stati de l'Africa}}
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_de_la_Mauritania"