Difarense intrà łe version de "Troi"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p ., replaced: tant → tanto (3)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p ., replaced: per → par (3)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 7:
Inte el dirito 'taljan no ghe n'è gnissuna dissiplina specifica reguardo la realizasion e la manutension dei troi e i ze scarsi anca i contributi de la dotrina in materia.
 
La unica definision giuridica de ''troi'' se la cata 'te el [[Codice della srada]] che, al articol 3 (''Definizioni stradali e di traffico'), comma primo, n.48, al lo definiss: "''Sentiero (o mulattiera o tratturo): strada a fondo naturale formatasi perpar effetto del passaggio di pedoni e di animali''".
 
Da la giurisprudensa emerge anca altre definision e al ''troi'' al ze individuà come ''quel tracciato che si forma naturalmente e gradualmente perpar effetto di calpestio continuo e prolungato'' ([[Corte di Cassazione|Cassasion]], [[majo]] [[1996]], n. 4265) ''ad opera dell'uomo o degli animali, in un percorso privo di incertezze e ambiguità, visìbiłe e permanente'' (Cassasion, [[29 de agosto|29 agosto]] [[1998]], n. 8633; Cassasion, [[21 de majo|21 majo]] 1987, n. 4623).
 
== Classificasion dei troi ==
Riga 82:
La segnaletica dei troi la ze fondamental tanto dal punto de vista escursionistico fa dal punto de vista de la valorizasion del teritorio. No esiste comunque standard nasionai o internasionai par la segnaletica dei troi, e cossì al ze probàbiłe che a passar da stato a stato, da rejon a rejon (e serte olte anca da provincia a provincia), la segnaletica la sie tanto diferente, in termini de posisionament, color e mesure.
 
Al Club Alpino Italiano, tramite la Commmission Centrale perpar l'Escursionismo, tra al [[1990]] e el [[1996]] al ga proà de definir i standard da cener e sto indiriso al ze stat assimilà no solche da le sesion e sotosesion del CAI, ma anca da tanti enti teritoriai publici e privati par i quai al CAI al ze gnest al interlocutor de riferimento par la segnaletica e la dissiplina dei troi in general.
 
=== Segnaletica principal ===
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Troi"