Difarense intrà łe version de "Sołer"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nova pàxena: In ediliẑia se costuma ciamar co 'l nome de '''soler''' na ciusura orizontal in legn in grado de trasferir i sforẑ (pi che sia quei verticai) a altre struture. == Evoluzi...
 
Nessun oggetto della modifica
Riga 6:
La tecnica de far soler la è nassesta co 'l bisogn de er [[casa|case]] su pi livei, o abitaẑion aonde che 'l [[pian de balegament]] al sie pi alt de 'l [[teren]] (p.e. le [[palafite]] o tute le case fate aonde che era necesario destacarse da tera).
 
===IlStrutura solaiode in'l legno=soler==
An soler al è fat na na [[orditura]] de trau de legn che traversa in pian an locale inte la direẑion aonde che i mur i è pì vesini tra de lori, in maniera da calar al [[momento fletente]]. Sora a sti qua che gnen pojà o inciodà le tole, che le pol costituir diretamente al siolo, o senò le pol esser quatade da an nantro paviment de legn o da na caldana de ciment par far passar i inpianti , che eventualmente la pol esser fenida co piastrele.
Se la canpada da querder la è longa assei e la stanẑa la è retangolar, se pol costituir an suporto in pì par i trau dividendo la canpada pi longa co una o pi '''piane''' (trau grossi metesti in pian).
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Sołer"