Difarense intrà łe version de "Torismo"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p →‎Limiti al torismo: ., replaced: per → par
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p →‎Torismo come setore economego: ., replaced: intei → inte i
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 8:
L'indusria del tenpo libaro ła raprexenta on setore economego vero e proprio e talvolta fondamentałe par alguni paexi del mondo, parché el porta [[schei]] drento a łe case del stato traerso difarenti manjiere: ła [[tasasion]] de servisi coreładi al torismo (tase aereoportuałi), łe tasasion dei servisi doparai dai toristi e altro. L'è nato da l'evolusion de ła industria culturałe.
 
Col termine turismo se połe intendare anca, a segonda del contesto, el setore industriałe e comerçale, parte del setore tersiario, che el se ocupa de vendare servisi come i [[trasporti]] ''(aerei, navi, pullman e altri)'', servisi de ospitałità ''(alberghi, viłaji toristeghi, baite e altri)'' e altri servisi corełai ''(guide toristeghe, ingreso inteiinte i muxei, fiere, servisi de ristorasion, intrategnimento e atrasion toristeghe in xenerałe)''.
 
Drento a sto setore ghe xe i fornidori de [[Servisio|servisi]] e i intermediatori come i [[Operadore toristego|operadori toristeghi]] e [[Ajensia toristega|ajensie toristeghe]]. Se trata de on setore economego estremamente rico, che el finansia grande manifestasion e che ła i so afari i ga vuo na granda cresita da [[dopoguera]] in dopo.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Torismo"