Difarense intrà łe version de "Asedio de Famagosta"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p ., replaced: in te → inte (2), In te → Inte
Targheta: Canbio faxesto co AWB
p →‎El tragico epilogo: ., replaced: sciavi → s-ciavi (2)
Targheta: Canbio faxesto co AWB
Riga 42:
In canbio de la resa i turchi i concede fintamente el salvacondotto pa lasar la cità co salva la vida.
Ma prima de partir el Pascià co granda cortesia dimanda de vedar sti eroi ke i ga conbatudo co si grando valor.
Xe na finta, vile e meschina. Subito xe copà el Baglioni e al Bragadin i ghe moza le recie e el naso. 350 teste de soldai veneti le vien tajade, e anca chelatri soldai che i spetava za inte le navi, pronti a partir, i xe deportadi come sciavi[[s-ciavi]] a [[Istanbul|Costantinopoli]].
 
Marcantonio Bragadin el vien colpido, ofeso e caricà de pesi e portà in giro pa tuta la cità de Famagosta. Par finir el vien ligà coa testa in zò la colona indoe ghe jera el [[Leon de San Marco|Leon Marciano]], abatuo e scotegà da vivo.
Riga 48:
El dixerà sol che "Sun contento de morir indove xe morti un mucio de bravi soldai".
 
La pele de Marco Antonio Bragadin la vien inbalsamada e portada come trofeo a [[Istanbul]], ma ghe la sarà robada da no sciavo[[s-ciavo]] e portada a [[Venesia|Venexia]] indove la riposa inte on monumento a la destra de la entrada de la baxełega de San Giovani e Paolo, cusì che tuti podemo incora andar a riverir la so memoria e dei so soldadi, tuti veri eroi Veneti.
Coalche ano indrio (2003-2004?) xe sta fata na ricognision sua tomba da parte dei frati e coa presensa dei so disendenti e de altri studiosi dea storia de Venezia e ghe ne xe vegnesto fora anca on filmà e on documentario todesco.
I resti xe in condision cative e se desfa tuto , ma se pol incora vedar i cavei che li jiera rosi e la pele del eroe venesian.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Asedio_de_Famagosta"