Difarense intrà łe version de "Autoritarismo"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
azornà el avizo
Rescuing 0 sources and tagging 1 as dead.) #IABot (v2.0.8
Targheta: Xontà linganbo a na Wikipedia
Riga 8:
 
== Derivasion ==
[[Imàjine:Italian_National_Fascist_Party_logo.jpg|link=https://it.wikipedia.org/wiki/File:Italian_National_Fascist_Party_logo.jpg|miniatura|Logo{{Ligo desfà}} del Partio Nasional Fasista]]
El termine autoritarismo, che deriva da ''"autoridà"'', xe sta inventà da la [[propaganda]] del rexime fasista par descrivar, in modo poxitivo, el goerno autoridario del Regno d'Italia. Dopo che el rexime l'è sta desfà, el termine ga ciapà un significà anca masa negativo, indegando on abuxo de autorità, e in maniera particular, par dirghe a na "cativa autorità"<ref name="Sartori">[[Giovanni Sartori]], ''La democrazia in 30 lezioni'', pag. 40: "'''Autoritarismo''' viene da "autorità", ed ze stato coniato dal fascismo come termine apprezzativi, par poi essere rovesciato alla sconfitta del fascismo e del nazismo, par denotare la “cattiva autorità”, e o sia un abuso e un eccesso di autorità che schiacciano le libertà. In tal caso direi che oggi, più che rappresentare l'opposto di democrazia, il termine autoritarismo sta a significare il contrario di libertà."</ref>.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Autoritarismo"