Difarense intrà łe version de "Stòria de l'eSwatini"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nova pàxena: thumb|250px|Mapa del Swaziland Come tuti i paexi de l’Africa Australe, la region che la costituise el regno de lo Swaziland la xera abità da grupi d...
 
Nessun oggetto della modifica
Riga 1:
[[Image:Swaziland carte.png‎|thumb|250px|Mapa del Swaziland]]
Come tuti i paexi de l’Africa Australe, la region che la costituise el regno de lo [[Swaziland]] la xera abità da grupi de caciatori-racoglitori za 200.000 ani fa. Sti grupi i ga dato vita a i Khoisan che vive ancora en tuto el [[Sudafrica]] e paexi confinanti.
Verso el IV-V secolo d.C., altri grupi i xe imigrà dal nord e i ga portà la tecnologia del fero. Verso el XI secolo, grupi [[bantu]] i xe riva en te la region.
I swazi – el grupo che ancò el xe majoritario – i xe on grupo bantu che el xe rivà dal [[Mozanbico]] en tel XVIII secolo. I swazi i se cata ancò en Mozanbico, Sudafrica (do vive la majoria de la etnia) e en Swaziland. El clan de i Dlamini el xe stà bon de controlare i vari capi en te la region de el Swaziland e, col re Sobhuza I, formar on regno unico. El re Mswati II (regno 1840-1865) el ga espanso el teritorio e stabilizà el confin co i zulu del Natal (ancò Kwa Zulu-Natal).
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Stòria_de_l%27eSwatini"