Difarense intrà łe version de "John Maxwell Coetzee"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
JAnDbot (discusion | contribusion)
p Bot: Modifico: fr:J. M. Coetzee
Nessun oggetto della modifica
Riga 1:
'''Coetzee''' el xe un scritor estremamente eterosèneoeterozèneo, sèebre par i so testi de fiction, crìtega e par le numarose atività acadèmeghe che le lo ga visto inpegnà cofà professor, enguista e tradutor. Uno dei pi grandi esponenti del [[Postmodernismo]] e [[Postcoloniaismo]] del XX sècolo.
 
==Biografìa==
El passa la infansia e l'adoessensa intra Sità del Cao e Worcester. El se làurea in matemàtega e engua inglese a l'Università de Sità del Cao. <br>
Inte i primi ani sessanta el se trasferisse a Londra, onde che el laora par un serto periodo cofà progamador informàtego a la IBM, Sussesivamente el conseve un dotorà in eteraùra presso l'Università del texas dopo de gaver presentà na tesi sul lenguajo inglese inte la fiction Samuel Backett e el tien corsi de engua e eteraùra inglese a l'Università de Buffalo.<br> Scumissia par lu la cariera acadèmega durante la quala Coetzee no'l fa par gnente mistero de la so contrarietà rivardo l'intervento miitar merican in Vietnam, razon par la quala ghe vien negà pi volte la sitadinansa mericana nonostante le numarose domande.
 
<!--
Nei primi [[anni 1960|anni sessanta]] si trasferisce a [[Londra]], dove lavora per un certo periodo come programmatore informatico alla [[IBM]]. Successivamente consegue un [[dottorato]] in [[letteratura]] presso l'Università del [[Texas]] dopo aver presentato una tesi su linguaggio inglese nella fiction di [[Samuel Beckett]] e tiene corsi di lingua e letteratura inglese presso l'Università di [[Buffalo]]. Inizia per lui la carriera accademica durante la quale Coetzee non fa certo mistero della profonda contrarietá riguardo l'intervento militare americano in [[Vietnam]], motivo per il quale gli viene negata più volte la cittadinanza americana nonostante le numerose richieste.
 
Nel [[1984]] torna in [[Sudafrica]], dove diventa titolare della cattedra di letteratura inglese presso l'Università di Città del Capo, cattedra che ha mantenuto fino al [[2002]]. Attualmente lavora presso il Dipartimento di inglese dell'Università di [[Adelaide (Australia)|Adelaide]], dove il 9 marzo [[2006]] ha definitivamente preso la cittadinanza australiana.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/John_Maxwell_Coetzee"