Difarense intrà łe version de "Eraclea mare"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Riga 36:
Eracleamare la sta sule rive del Mar Adriatico, affacciada sul golfo de Venexia al confin con Jesolo, dal quale la è divisa dal fiume [[Piave]], e la è fornida de un porticciolo par i turisti (Mariclea).
 
A ovest del centro abitato, in diresziondiresion del Piave, se trova la [[Laguna del Mort]] che, nel [[2003]], la è stata nominda da [[Legambiente]] una dele 11 più bele spiaggie d'Italia<ref>[http://www.repubblica.it/2003/g/sezioni/cronaca/undicispiagge/undicispiagge/undicispiagge.html Articolo su La Repubblica]</ref>.
La Laguna del Mort e la pineta de Eracleamare le xe un sito di interesse comunitario. Di là del fiume, davanti ala laguna ed in tel territorio Jesolano se trova Cortellazzo.
 
 
La Pineta a xe costituida da circa 3500 pini adulti a "ombrello aperto" ([[pinus pinea]]). proprio questa a szexe è la principale atrativa del paese e dentro a xe piena di sentieri per passeggiate e per rivar al mar.
 
 
Riga 75:
Una stazion del treno, quea de San Donà di Piave, nella quale fermano tutte le categorie di treni, la collega alla rete nazionale [[RFI]].
 
I coegamenti pubblici con le località dea szonaxona, l'aeroporto Marcopolo e la stazion del treno i xe garantidi coi autobus dell'[[ATVO]].
 
Pa andar ale limitrofe località di Caorle e Jesolo l'è na roba de do minuti: andando verso oriente, dopo aver passà el campeggio Portofelice, se ciapa la strada comunal che permette de rivar in manco de 5 minuti ala prima località caorlotta (Duna Verde); el centro storico de Caorle pol essere raggiunto in manco de un quarto d'ora.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Eraclea_mare"