Difarense intrà łe version de "Fraxe"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Riga 12:
Ten altre lengue se à daspess '''frasi nominai''' quando che al sintagma verbal al è costituì da na copula (latin ''pulchra puella''). Ten sto caso no se pol parlar de la frase [[elissi|elitica]] vera e propria parchè al nome o al agetiu in posižion predicativa al gnen esprimest normalmente.
 
Par eliminar anbiguità de significato, i è indispensabili i '''segnai no verbai''' che te la comunicažion a voce i se esprime tramite la intonažion (varda [[prosodia]]) e che te la lengua scrita i se esprime te la puntegiadura (varda [[ortografia]]).
Par
Per eliminare ambiguità di significato, sono indispensabili '''segnali non verbali''' che nella comunicazione orale si esprimono nell´intonazione (vedi [[prosodia]]) e che nella lingua scritta si esprimono nella punteggiatura (vedi [[ortografia]]).
 
Una dellede le proprietà fondamentalifondamentai dide unana strutturastrutura sintatticasintatica la è quellaquela de 'l dell´incassamentoincassament, perpar la qualequal tra duedo elementi dide unana frase puòse esserepol sempresenpre introdottodontarghen unan terzoteržo. QuestoSto fenomeno èse 'l cata da frequentespess inpar [[lingualengua tedescatodesca|tedescotodesch]] conco il'l nome dide (''Satzklammerungsatzklammerung''). UnAn esempioesenpio: ''i mieime amiciamighi'' e ''i mieime '''cari''' amiciamighi'' a livellolivel dide sintagma e ''ilal libro mial ème à piaciutopiasest'' e ''ilal libro che mitu haime datoà midat èal me à piaciutopiasest''.
 
==Voci colegade==
Line 21 ⟶ 20:
*[[Strofa]]
 
{{proposizioniproposižion}}
[[Categoria:Sintassi]]
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Fraxe"