Difarense intrà łe version de "Dołomiti"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Riga 15:
Alcune fra le località de vilegiatura pi conoseste presenti ne le valade dolomitiche le xe: [[Rocca Pietore]] ai pié de la [[Marmolada]] (ne la parte Veneta), [[Alleghe]] ne la Val Cordevole, [[Falcade]] ne la [[Val del Biois]], [[Cortina d'Anpezo]] ne la Conca Anpezana, [[Ortisei]] ne la [[Val Gardena]], [[Canazei]] ne la [[Val de Fassa]], [[Cavalese]] ne la [[Val de Fiemme]], [[San Martin de Castrozza]] nel [[Primiero]], [[Arabba]] ne la Val de [[Livinallongo del Col di Lana|Livinallongo]].
 
Ghe xe anca diversi pascoli in alta quota, come par esenpio l'[[Alpe de Siusi]] o i [[Altipiani Anpezani]]. Fin a 1800 m (versanti nord) o 2200 m (versanti al sol) la vegetazion la xe fata prinsipalmente da boschi [[conifere]] ([[abete rosso]], [[abete bianco]] e [[pinus silvestris|pin silvestre]]), ne le alte quote da boschi de [[pinus cembra|firm]] e [[pinus mugusmugo|mughe]].
 
La zima pi alta la xe la [[Marmolada]], con 3343 m s.l.m.. La roccia la se presta ben a la pratica de l'[[alpinismo]] (roccia).
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Dołomiti"