Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Bot"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sistemà paroa non dal tuto veneta
Xqbot (discusion | contribusion)
p Bot: Canbio: haw:Wikipedia:Lopako; modifiche estetiche
Riga 4:
Un '''[[bot]]''' (abbreviaxion de '''robot''') l'è un [[software|programa]] che opera sułe pagine de [[Wikipedia]] come se el fose un utente, ma molto pì velocemente. De norme el vien usà par lavori lunghi e ripetitivi (nonché noiosi), par svolgerli in meno tempo. El pol eser scrito in qualsiasi linguaggio di programmaxion che el permetta di inviar al server richieste [[HTTP]]; par ora ghe ne son en [[Java (linguaggio)|Java]], [[PHP]], [[Python]] e [[Perl]].
 
== Verìfegar l'operato dei bot ==
I bot ei gà no ''status'' diverso da cuél di un utente normal e no i vengon de norma visualizzadi neła pàgina [[Speciale:ÙltimiCanbiamenti|ÙltimiCanbiamenti]] par evitàr de render difficoltose le operaxioni de patrolling, ma l'è possibile impostar la stesa per [http://vec.wikipedia.org/w/wiki.phtml?title=Speciale:Recentchanges&hideminor=0&hideliu=0&hidebots=0&days=7&limit=50 veder le operaxioni svolte dai bot].
 
Riga 68:
[[gl:Wikipedia:Bots]]
[[hak:Wikipedia:Kî-hi-ngìn]]
[[haw:Wikipedia:Nā lopakoLopako]]
[[he:ויקיפדיה:בוט]]
[[hi:विकिपीडिया:Bot policy]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bot"