Difarense intrà łe version de "Sighereta"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Pàxena creà con 'La '''Žighereta''' la è al arte che se dopera pì da spess par fumar. La è costituida da 'n involucro de carta spartì ten do setor: la part giala la à entro an filtro de ma...'
(Nisuna difarensa)

Version de le 19:15, 30 nov 2009

La Žighereta la è al arte che se dopera pì da spess par fumar. La è costituida da 'n involucro de carta spartì ten do setor: la part giala la à entro an filtro de materjal spugnoss polimerico, necessario par fermar na part de žendre e de sostanže pesanti che se cata te 'l fun. La part bianca inveže la à inte foje masnade de tabach. Oviamente se inpiža la žighereta da la banda bianca e se la fuma da quela giala. An secondo tipo de žighereta, dess drio sparir ma na olta praticamente la unica in comercio, la è quela che se se fa sù in maniera artigianal co 'l tabach e na cartina che la se taca co na cola che la fa presa solche se la è moja, come quela de i fracoboi. Le žigherete le pol anca esser aromatizade co erbe o sostanže particolari. se tra de queste se cata droghe, alora le è inlegai e le ciapa al nome de "cana" o "canon". Quel che resta na olta che la žighereta la è stata fumada al se ciama cica. Tante olte sta parola la gnen doperada anca par ciamar la žighetera intjera.

Do žigherete

Varda anca

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/w/index.php?title=Sighereta&oldid=265213"