Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 108:
Me toca farte i me conplimenti parchè tu se un de i utenti de Wikipedia che ghe sta drio a pì tante robe e che fa pì tanti interventi.
Aree caro saer parchè che le pagine de descrižion de i diversi esseri viventi le gnen creade senpre co 'l nome par veneto inveže che co 'l so nome sientifico.
Oree farte notar che žerti nomi, es. formenton, ten žerte zone de 'l Veneto i ol dir na roba ([[Fagopyrum halepensisesculentum]]), ma altrove le ol dir n'antra ([[Zea mays]]) che no la ghe someja gnanca lontanamente.
Secondo mi aree pì senso, almanco aonde che la tassonomia la è ben definida, doperar al nome sientifico de i viventi (come che gnen fat te la gran part de le pagine de le altre versjon de Wikipedia) in modo da no privilejar gnissuna versjon in particolar. Pense che la đent no la epje gnissun problema se 'te 'l titolo de la pagina la cata scrit an nome sientifico e subito dopo na presentažion de tuti i sinonimi par veneto!
Na roba de 'l genere fursi la renderee pì inmediato al uso de eventuai pagine de disanbiguažion.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Discusion_Utensa:Candalua"