Difarense intrà łe version de "Storia del Ruanda"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Sostituzione automatica (-\[\[[Ii]mage: +[[File:)
Riga 48:
I tutsi i no ga calcolà ben le so mose. I ga volesto rivar subito a [[Kigali]], la cavedal. I hutu i ga ciapà paura, pensando che i tutsi i volea tor el poter e reinstaurare el sistema feudale. El presidente Habyarimana el ga subito aprovà i programi par el genocidio de i tutsi e de i hutu che colaborava co lori.
 
[[ImageFile:Kagame.jpg|thumb|300px|right|Paul Kagame]]
El 6 aprile 1994, on aereo che portava Habyarimana e Cyprien Ntaryamira, presidente del Burundi, a Kigali, el xe stà tirà zo co de i misili de costrusion francexe che i militari americani i gavea catura durante le prima guera del Golfo e pasà a i guerilieri tutsi. I do presidenti i xe morti e el genocidio el xe scominsià subito. A la fin de la guera sivile, almanco mezo milion de hutu e de tutsi i xera morti. La cifra uficiale de 937.000 morti no la xe realistica. Inoltre, el goerno nol ga mai volù che se controlase el numero de i hutu copà da i guerilieri. El capo de la guerilia, Paul Kagame, el ga conquistà la cavedal e el ga tolto el potere, prima come primo minstro e dopo come presidente.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_del_Ruanda"