Difarense intrà łe version de "Letaratura in łéngua vèneta"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Sostituzione automatica (-\[\[[Ii]mage: +[[File:)
Riga 55:
El scritor fursi pi rapresentativo de l'epoca el xe però el visentin [[Luigi Meneghello]] (1922-2007), el cui romanzo ''[[Libera nos a Malo]]'' el xe ritegnùo una de le opere pi inportanti del Novezento, mìa solo par la cultura veneta ma par quela italiana in zeneral.
Meneghello ne le so opere, scrite in te na lengua italiana leteraria contaminà dal dialeto visentin e da colte citazion inglesi, el tracia n'afresco de l'anbiente paesan de [[Malo]], el so paese nadal, descrivendoghene i mile fatàrei de la vita quotidiana, senpre zercando de coglier la vena umoristica de na società contadina che uncó la se sta estinguendo.
 
== Wikipedia ==
Wikipedia, anca se solche pochi i ghe à pensà, la è un de i teren de confronto de tute le varjanti de veneto, e aonde che ogni un al varda de portar contributi in manjera da divulgar quela che la è la so conossenža e i so modi de dir e de far.
 
==Note==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Letaratura_in_łéngua_vèneta"