Difarense intrà łe version de "Juto:Wikilink"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Modifico Categoria:Aiuto
primo toco tradusion
Riga 2:
 
{{TOCright Aiuto}}
I '''wikilink''' i xe link, overosipia [[Liganbo ipertestuałe|liganbi ipertestuałi]], che par façiłitare ła consultasion de [[Wikipedia]] i cołega fra de łore łe difarenti pajine del'ençiclopedia (soto el dominio ''vec.wikipedia.org''). Se i liganbi fra pajine del steso projeto i xe diti wikilink, i liganbi direti a łe corispondenti pajine de łe Wikipedie inte łe altre lengue i xe diti [[Ajuto:interwiki|interwiki]] e i va inte'l [[portlet]] "Altre lengue" (el xe in baso a sanca, soto "strumenti"). Łe pajine che no contien wikilink łe xe dite [[Ajuto:Pajina sensa usita|sensa usita]], cuełe che no ga nisun wikilink entrante łe xe dite [[Ajuto:Pajina orfana|orfane]].
I '''wikilink''' sono [[Collegamento ipertestuale|collegamenti ipertestuali]] o appunto [[link]] che puntano alla pagine di [[Wikipedia]], nella pratica collegano pagine di wikipedia ad altre pagine dello stesso progetto (in questo caso sotto il dominio ''it.wikipedia.org''<ref>I collegamenti che invece sono diretti alle pagine omologhe in altre lingue sono detti [[Aiuto:interwiki|interwiki]] </ref>) per agevolare la consultazione dell'enciclopedia. <br/>
Anche se in linea teorica l'intero progetto di wikipedia è assimilabile ad un ipertesto, l'attuale ''policy'' in materia, non scritta, ma desumibile da altre pagine, non permette di creare wikilink in maniera indiscriminata; ma indica assieme al [[wikipedia:buon senso|buon senso]] le seguenti norme/suggerimenti:
* dovrebbero essere trasformati in wikilink i termini più significativi per l'argomento trattato nella pagina o in più generale i termini che presentano interesse o difficoltà (parole straniere, tecnicismi, locuzioni latine...).
* i wikilink verso una pagina andrebbe inserito solo una volta, alla prima occasione o quando diventa il tema centrale del discorso, e non tutte le volte che si presenta il termine; sono ammesse ovviamente eccezioni nelle pagine più lunghe o qualora diventasse scomodo per l'utente che legge la pagina risalire alla parola.
 
AncheAnca se in linea teorica l'interointiero progettoprojeto dide wikipediaWikipedia èel assimilabilesaria adparagonabiłe a un [[ipertesto]], l'attualeatuałe ''policy'' insu ła materia, non scrittascrita, ma desumibiledexumibiłe da altre paginepajine, non permettepermete dide crearecrear wikilink in maniera indiscriminataindiscriminà; ma ła indica assiemeinsieme alcó el [[wikipedia:buon sensosentimento|buon sensosentimento]] lełe seguenti norme/suggerimentisugerimenti:
{{varda anca|Aiuto:Manuale di stile{{!}}manuale di stile}}
* dovaria esare trasformai in wikilink '''soło i termini pì inportanti par l'argomento tratà inte ła pajina''', o pì in generałe i termini pì interesanti o difiçiłi (parołe foreste, tecniçismi, locusion latine...).
*un termine el połe prexentarse pì volte inte na voxe, ma el wikilink nó el va meso ogni volta: el va meso soło a ła prima ocaxion o có el diventa el tema çentrałe del discorso; xe parmese ecesion inte łe pajine pì longhe o có diventa scomodo par l'utente che lexe tornare al wikilink scorendo a pajina.
 
{{varda anca|Aiuto:Manuale di stile{{!}}manualemanuałe dide stilestiłe}}
 
== Istruzioni ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Juto:Wikilink"