Difarense intrà łe version de "Piataforma San Marco"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Rubinbot (discusion | contribusion)
Xqbot (discusion | contribusion)
p Bot: Canbio: ja:サン・マルコ・プラットフォーム; modifiche estetiche
Riga 5:
Da la baxe San Marco i xe stà lancià en te lo spasio 23 sateliti dal 1966 al 1988. Voci non confermate le dixe che i lanci i xe stà de pì e che qualchedun el xe stà de sateliti militari italiani o eoropei. Ancò la baxe la serve a rilevare el traciato de i sateliti en orbita. La baxe la serve le agensie eoropee e quela cinexe. Resentemente ghe stà la proposta de verzar l’uxo de la baxe a i paexi africani.
 
== Baxe a tera ==
El Sentro el gha na baxe terestre rente de Malindi, a 2,99 gradi sud. La pozision de proximità a l’equatore el xe on vantagio par far partir i razi. El acordo tra el governo italiano e quelo kenyano parmete el lancio, rilevamento e acquisisione dati dai sateliti. La baxe la xe stà ideà dal profesore Luigi Broglio e la xe stà dedicà a lu en tel 2001, ano de la so morte.
 
== Piataforme sul mar ==
La baxe la dispone de tre piataforme marine. La prima la se ciama San Marco. Da qi se efetua i lanci. Le altre do lese ciama Santa Rita 1 e Santa Rita 2 e le serve par la rilevasion de i dati so e da i sateliti.
 
== Ligature foreste ==
* [http://crpsm.psm.uniroma1.it/ Sito del Progetto San Marco]
 
[[Categoria: Astronautica]]
 
[[cs:San Marco Equatorial Range]]
Riga 22:
[[fr:Plate-forme San Marco]]
[[it:Centro Spaziale Luigi Broglio]]
[[ja:サン マルコ プラットフォーム]]
[[nl:San Marco-platform]]
[[pt:San Marco]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Piataforma_San_Marco"