Difarense intrà łe version de "Aruba"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p r2.7.1) (Bot: Zonto: srn:Aruba
Veneixa (discusion | contribusion)
Nessun oggetto della modifica
Riga 51:
 
'''Aruba''' la xe un'ìxoła del Mar dei Caràibi, Stato federà del ''[[Regno dei Paéxi Basi]]''. La xe granda 180 km² e la ga 70.000 anime. Ła capitale la xe Oranjestad. Le lengue oficiali le xe l'[[olandese]] e el [[papiamento]], na lengua [[creolo|creola]] parlà anca su le vizine isole de [[Curaçao]] e [[Bonaire]], nata da l'union del spagnolo e del portoghese co l'olandese e zerte lengue parlà dai s-ciavi che vegnea de l'[[Africa]] e dai nativi mericani.
==Storia==
 
Descoverta e unìa a la [[Spagna]] nel [[1499]], Aruba la xe sta ocupà dai olandesi nel [[1636]], e la ga fato parte de le Antille olandesi fin al 1° zenaro [[1986]], quando la xe deentà un membro autonomo del Regno dei Paesi Bassi. El capo de stato el xe el re dei Paesi Bassi, che el se fa rapresentar a Aruba da un goernador nominà ogni sié anni.
==Risorse==
 
I abitanti de Aruba i canpa soratuto col [[petrolio]] e col [[turismo]]. L'isola difati la xe suta e pitoca de risorse, e quindi no ghe xe mai sta fate dele piantagioni come in altri posti dei Caraibi. El goerno olandese el ghe da anca dei schei par jutar el sviluppo.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Aruba"