Difarense intrà łe version de "Domìnega"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
EmausBot (discusion | contribusion)
p r2.6.4) (Bot: Zonto: mrj:Доминика
Xqbot (discusion | contribusion)
p Bot: Zonto: my:ဒိုမီနီကာနိုင်ငံ; modifiche estetiche
Riga 50:
}}
Ła '''Dominìca''' ła xe na nasion e un'ixoła del [[Mar dei Caraibi]]. No bisogna confondarla coła [[Repùblica Dominicana]].
== Colonizazion ==
Tra le isole dei Caraibi, la Dominica la xe sta l'ultima a esar colonizà, par via de la forte resistenza dei nativi. Ciapà finalmente dai francesi, nel [[1763]] la xe passà ai inglesi, che nel [[1805]] i la trasformà in colonia.
== Federazion ==
Dal [[1958]] al [[1962]] la ga fato parte de la Federazion de le Indie de l'Ovest, un stato che riunea tute le isolete britaniche dei Caraibi, ma che el xe durà poco parché i abitanti de le varie isole no i era boni de ndar dacordo.
 
== Indipendensa ==
El 3 novembre [[1978]] Dominica la ga vu l'indipendenza del [[Regno Unìo]]. Deso la xe na republica, per cui anca se i xe restà dentro al [[Commonwealth]] britanico, la regina d'Inghiltera no l'è mia el capo de stato.
=== Mary Eugenia Charles ===
Nel [[1980]] xe nda su come primo ministro Mary Eugenia Charles, la prima dona capo de goerno de un paese caraibico, che la xe restà al goerno fin al [[1995]], migliorando un fià le condizion economiche del paese.
 
Riga 143:
[[mrj:Доминика]]
[[ms:Dominika]]
[[my:ဒိုမီနီကာနိုင်ငံ]]
[[na:Dominica]]
[[nah:Dominica (nci)]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Domìnega"