Difarense intrà łe version de "Storia del Madagascar"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p →‎Arabi: refuxo
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Fixing redirects
Riga 16:
 
Tra el 1680 e el 1725, le coste malgasie le xe stà soto el controlo de i pirati inglexi. I pirati i atacava le navi che fazea la trata da e per le Indie, ma anca le navi locali che fazea marcà tra i porti de l’Oceano Indiano. I pirati i recrutava i naufraghi eoropei che i xera rivà so le coste malgasie, ma anca i marinai indiani de le navi che i caturava.
La presensa eoropea la gha introdoto le guere per caturar i sciavi da vendare a i marcanti olandexi, inglexi e francexi. I capi che no volea far la guera i vendea i so suditi en canbio de [[fusils-ciopo|fusili]]i e munisioni.
 
==El regno Merina==
Riga 55:
 
==Curiosità==
* El nome Madagascar el vien da el libro [[El Miłion|El Milione]] de [[Marco Polo]]. El mercante venexiano el parla de n'ixola ciamada ''Madeigascar''. El nome el xe stà asocià al Madagascar da i cartografi italiani del Rinasimento e el xe diventà el nome uficiale del paexe.
* Durante la guera de conquista del 1895, venti soldadi francexi i xe morti in batalia, e sie mila i xe morti par la malaria e altre malatie tropicali.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_del_Madagascar"