Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Ciàcołe"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 523:
E cossa ghi ne penséo de caricar su Wikisource un disionario vecio da usare come base par el Wikisionario? Bisogna che me informa da quei de l'Incubador, ma credo che se possa, na olta caricà tuto o in parte el testo su Wikisource, tirar fora ogni definision e caricarla de là con un bot, creando in automatico tute le pagine. Insoma se farìa el laoro na olta sola, anzi credo che se farìa ben prima (xe molto più facile copiare na pagina con 20 voci za scrite, che creare 20 pagine dovendo slanbicarse par pensar ben le parole e el significato...). Se pol catar fora un disionario che no sia massa voluminoso (el mejo sarìa el Boerio, ma xe 800 pagine...), e son sicuro che qualchedun dei tosi de Wikisource italian i ne darìa volentieri na man. E in sta maniera se gavarìa za qualche migliaio de pagine che dopo con calma se pol slargar e mejorar. [[Utente:Candalua|Candalua]] 23:23, 19 set 2011 (CEST)
:@Toni:serto! Sta tento a i prefisi però. @Candalua: Si se faria prima, ma i disionari veci no i xe in GVU, e po tuti i disionari che go visto in xiro i xe vec-it e nisun xe vec-vec come che ne servaria a noaltri, gavarisimo isteo da riscrivare łe definision.--[[Utente:GatoSelvadego|GatoSelvadego]] 11:59, 20 set 2011 (CEST)
::Sì, ma comunque anca la tradussion italiana la ghe vole, no la sarìa par gnente inutile. Cossa vol dire che no i xe in GVU? Intanto no xe del tuto vero, la GVU la xe anpiamente conpatibile con la grafia "storica" del venessian. E un disionario el ga comunque da registrar tute le parole, conprese le grafie alternative. Inoltre, roba più inportante, se ghe guadagnarìa assè come autorevolezza, conpletezza e afidabilità, tri robe che xe fadiga rivarghe con una comunità picenina come la nostra. La me idea sarìa che su ogni pagina ghe sia un riquadro con la definision tolta pari pari da sto vecio disionario, che sarìa anca interessante come curiosità storica, e dopo el resto de la pagina el sarà fato dai utenti come de consueto, ma avendoghe soto ocio la definision del riquadro sarà più facile scrivar la definision veneta e catar fora sinonimi, contrari ecc. [[Utente:Candalua|Candalua]] 12:36, 20 set 2011 (CEST)
 
== Ghe xé na roba... ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Ciàcołe"