Difarense intrà łe version de "Stòria de l'Alxeria"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
stato —> Stato (come unità politica)
Sistema simbolo o scrittura secondo le norme internazionali SI
Riga 3:
 
== Preistoria ==
I palentologi i gha fato ricatamenti che testimonia la continua abitasion del nord Africa da 200. 000 ani fa fin ancò. Le popolasioni neolitiche le gavea svilupà na cultura agricola e de alevamento del bestiame. No ghe disolusion de continuità tra sta zente e le popolasioni berbere che le xe autoctone almanco dal 6000 a.C. I berberi i no gavea na lengoa scrita e no ghe fonti serte par conosar el so pasà. I primi documenti scriti se cata co l’arivo de le siviltà axiatiche su le coste de l’Africa. Tra i documenti egisi ghe solo qualche nota su l’area che ora ciamemo [[Algeria]].
 
== Storia Antica ==
Riga 22:
 
=== Resistensa ===
Dopo la prima guera mondiale, vari grupi de oposision – specailmente el Fronte de Libarasion Nasionale e el Movimento Nasionale Algerino – i se sa oposto a i francexi. Tute le riforme le xera ostacolà da i coloni francexi. I algerini i gha sostegnù la Francia durante la seconda guera mondiale. En tel 1943, Ferhat Abbas, on leader de l’oposision, el gha presentà on manifesto co al richiesta de na costitusion algerina. I francexi i gha risposto co l’oferta de la citadinansa francexe a on grupo ristreto de algerini. La tension la xe sciopà el 8 magio 1945 co i francexi i gha verto el fogo so i dimostranti e i gha arestà o copà quasi tuti i leader de l’oposision. I francexi i gha dito che i gha copà 6.000persone 000 persone, i algerini i dixe che i morti i xe stà pi de 50. 000.
 
=== Guera de indipendensa ===
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Stòria_de_l%27Alxeria"