Difarense intrà łe version de "Storia del Sudan"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sistema simboli o scritture a norme internazionali SI
Sistema simbolo o scrittura secondo le norme internazionali SI
Riga 30:
 
=== La Mahdia ===
En tel 1881, Muhammad ibn Abdalla, on eremita islamico, el se sa proclamà el Mahdi, el mesia promeso da Maometo. El Mhdi el gha ciamà tuti i musulmani del Sudan a la rivolta. La zente, stufa de la cativa aministrasion de i egisiani, la gha risposto formando subito on esercito ben de tegnar testa a le trupe governative. La cavedal la xe stà conquistà el 26 gianaro 1885, el governator del Sudan, el inglexe general magiore George Gordon, elxe stà decapità e tanti de i 50. 000 abitanti de la sità i xe stà masacrà da i ''ansar'', i guerieri del Mahdi.
 
El Mahdi el xe morto en tel 1885 e Khalifa Abdullah el gha tolto el so posto. I inglexi i gha mandà na forsa de invasion al comando de Horatio Kitchener, che el sarà ricordà come el macelaro del Sudan par le atrocità comese qi e in Sudafrica durante le guere boere. EL Sudan el xe presto tornà soto l’influensa inglexe in condominio co i egisiani.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_del_Sudan"