Difarense intrà łe version de "Storia de la Liberia"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
EmausBot (discusion | contribusion)
p r2.7.2+) (Robot: Xonto io:Historio di Liberia
Sistema simbolo o scrittura secondo le norme internazionali SI
Riga 37:
 
==Goma==
En tel 1923, la conpania americana Firestone la gha fato de le ricerche en Liberia par vedar se se podea metar su na piantagion de goma. La Firestone la gha afità mezo milion de etari dal governo liberiano par 99 ani a Harbel, la pi grande piantagion del mondo. La goma la xe stà prodota dal 1934 e, co la creasion de 25. 000 posti de laoro, la goma la xe subito diventà la pi importante risorsa economica del paexe. La Firestone la xe anca diventà on potente elemento politego e speso la se sa intromeso ne i afari de lo Stato, forte de la so posision de una vera fonte de redito del paexe. La Liberia la xera anca ciamà Firestone Republic.
 
L’inportansa de la goma la xe diventà evidente co la seconda guera mondiale. La piantagion de la Liberia la xera l’unica – dopo quela del Sri Lanka – a fornir goma a i aleati. La goma la xe importante par la costrusion de armi e material belico de altra natura.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_de_la_Liberia"