Difarense intrà łe version de "Giografia del Mozanbico"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p + iw sr
Sistema simbolo o scrittura secondo le norme internazionali SI
Riga 1:
[[File:Mozambique Topography.png|thumb|Topografia del Mozanbico]]
 
El Mozanbico el xe ono de i paexi Africani pi grandi. El se cata en tel l’[[Africa del Sud]]. Longo la costa el se estende dal [[Sudàfrica|Sudafrica]] a la [[Tanzania]] (2400  km de costa) longo tuto el [[Canal de Mozanbico]] che lo divide dal [[Madagascar]], a ovest el confina co [[Malawi]], [[Zanbia]] e [[Zinbàbue|Zinbabwe]]. La costa la xe piata a sud, pi rociosa a nord. Se cata varie ixole, le pi inportanti le xe l’arcipelago de Barazuto, e l’[[Ixola de Mozanbico]].
 
=== Morfologia ===
Oltre a la costa, se cata do regioni: i altipiani del nord e le pianure del sud. I altipiani i ga n’altitudine media de 600  m. I xe tajadi da la [[Rift Valley]], che la scominzia qi al Monte Mulanje. L’altra sima alta inportante el xe el Monte Namuli (2419 m), chel xe anca on monte sacro par la popolaxion macua. El sud el xe pianeggiante e co fiumi come el [[Fiume Zanbesi]] e el Limpopo.
 
=== Aque ===
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Giografia_del_Mozanbico"