Difarense intrà łe version de "Islam"

[Revixion njiancora controłà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Rifiutà l'ultema modifega (aportà da 146.247.67.192) e confermà ła version 524566 de Addbot
Riga 1:
[[File:Islam percentage by country.png|right|500px|thumb|Stati con popolasion de religione islamica.]]
L<nowiki>'</nowiki>'''Islam''' (en arabo '''<big>إسلام</big>''' ["Islàm"], che vol dir ''sotomision'', ''abandono'' [a Dio]), el xe na religion monoteista nata a la [[Mecca]] ([[Arabia Saudìa|Arabia Saudita]]) en tel [[VII secoło|VII secolo]] a seguito de la predicasion de [[Maometo]], che i musulmani i crede esar l’ultimo [[profeta]] mandà da [[Dio]]. Par i musulmani, l’Islam el xe la rivelasion definitiva, el xe verto a tuti e se propaga co l’atività misionaria de tuti i credenti.
 
== La fede islamica ==
L’Islam predicà da Maometo el ga tre soli articoli de fede:
* Dio (Allah) el xe uno solo
* Maometo el xe el so profeta
* El mistero de i ultimi giorni
 
Chi crede in sti tri principi el pol dirse un islamico. En arabo, Islam e Salam (paxe) i ga la stesa raixa (SLM), l’Islam el saria alora anca la religion de l’intima paxe tra Dio e i omeni, el musulman la persona che la se abandona a Dio conpletamente. Sto abandono el se dimostra ne i cinque pilastri (''arkàn al-Islàm''), che tuti i boni musulmani i segue.
 
Quel che inporta no xe la convinsion personale so la teoria teologica (ortodosia), ma l’asion publica (ortoprasi). I xe i conportamenti che i atesta l’islamicità de na persona. La lege che regola la vita de i musulmani la xe la ''shari'a'' (che vol dir ''la strada''). Solo Dio el pol giudicar i convincimenti interiori.
 
== I cinque pilastri ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Islam"