Difarense intrà łe version de "Łìbia"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Addbot (discusion | contribusion)
p Bot: Migrating 195 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q1016 (translate me)
p Spostada int'el ordene de la categoria
Riga 55:
 
== Economia ==
 
La Libia xera on paexe agricolo, la pesca l’era comun su la costa. Dopo la scoperta del petrolio, l’economia la dipende sopratuto da la produsion energetica (gas, benzine e altri prodoti). La richeza dovua al petrolio gha aiutá el governo a modernizar l’agricoltura, che parò rimane ristreta al 1,2% del teritorio. L’industria manufaturiera xe picola e serve solo al consumo interno.
 
 
== Zeografia ==
{{varda anca|Giografia de la Libia}}
La costa xe piata e semidesertica da la Tunisia al Capo [[Misurata]], sabiosa fin a Bengasi, pi alta e rociosa fin a Ras el Tin. Le acque del Golfo de Tobruk ie profonde. No ghe montagne de rilievo. I fiumi xe stagionali con esclusion de el Kiam, el Ramla e el Derna.
 
 
== Povolazion ==
 
I Libeghi moderni xe el resultà de smissiamenti infra i berberi locai e i arabi e altri povoi che i jera pasai da ste tere. Ghe xe uncora grupi berberi che no se ga smissà co de altri povoi. La zente la parla arabo. El berbero el xe doparà ma no'l xe reconossuo. L’inglese e el talian i xe doparai par far marcà.
 
 
 
== Religion ==
 
Musulmani 97%, Cristiani 3%.
 
 
 
{{Africa}}
{{OPEC}}
 
[[Categoria:Libia| ]]
[[Categoria:Cołonie italiane]]
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Łìbia"