Difarense intrà łe version de "Storia del Zinbabue"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Robot: Modifeghe esteteghe
Go cavà el file "Robert_Mugabe.jpg", sicome el xe stà scansełà su Commons da Natuur12 parché: Per c:Commons:Deletion requests/File:Robert Mugabe.jpg.
Riga 47:
En tel 1990, le tensioni tra Mugabe e Nkomo le ga portà el paexe a la guera sivile. I ndebele che i sostegnea Nkomo i sa meso contro i shona che i sostegnea Mugabe. Lo scontro armata el ga fato pi de 30.00 vitime. Quasi tuti i morti i xera ndebele copadi da la Quinta Brigada Zinbabweana. I militari i ga copà la majoria de la zente dopo verla arestà a casa soa, e no durante conbatimenti. Questo el ga portà tanti grupi de diriti umani a acusar Mugabe de genocidio.
 
 
[[File:Robert Mugabe.jpg|thumb|left|250px|Robert Mugabe]]
Le elesioni del marso 1990 le ga confermà la forsa de Mugabe, vinzendo 117 segi so 120. Ghe xe molti dubi so la trasparensa de le quele elesioni – e de tute quele vegnù dopo – ma el xe anca vera che Mugabe el xe stà bon de atirar el sostegno de la popolasion locale co el so inpegno par l’educasion libara par uti e altre decisioni populiste.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Storia_del_Zinbabue"