Difarense intrà łe version de "Samsung Galaxy Note 3"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p →‎Arduèr: Pulisca
p fix
Riga 7:
=== Arduèr ===
 
El Samsung Galaxy Note 3 el par piassè "da spussa soto el naso" e el "spussa da schei" piassè de i altri smarfon dela serie Galaxy de Samsung: de drìo, un coerciolo che lè sempre in plastegòn, ma el gà na roba che la par pelle e dele finte cuzidure e atorno i angoli ì è fati bombè, che ì par metàl. Lè spesso sol 8.33  mm.
El viaja su reti a quatro bande GSM/GPRS/EDGE, quatro bande HSPA+ (42Mbps) e LTE Cat 4 150/50Mbps.
El telefono el gà un processor Qualcomm Snapdragon 800 quad-core da 2.3  GHz nela version LTE e un processor Exynos 5 Octa quatro core Cortex A15 da 1.9  GHz più quatro core Cortex A7 da 1.3  GHz, un displei Full HD Super AMOLED con risolusion a 1080p da 5.7", 3 GB de RAM, nà bataria da 3200 mAh e nà machineta par le foto de drìo da 13 Megapissel con sensor BSI, autofocus inteligente, flesc LED, zero shutter lag e registrasion video a 1080p a 60 fps e risolusion 4K a 30 fps. La machineta par le foto ìnansi lè da 2 Megapissel con sensor BSI, Smart Stabilization e registrasion Full HD a 30 fps.
Lè el primo smarfon che'l gà l'USB 3.0 par spostar i dati piassè veloce e te ghè mete manco tempo par la ricarica.
 
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Note_3"