Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Ciàcołe"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Targheta: Consegna MassMessage
Riga 3:
__NEWSECTIONLINK__
<!-- Interwiki en sima a ła pajina par no confondarse col testo presente al de soto de sta linea -->
== SOS specie vivente "Sedhole" ==
Sani a tuti!
No so se ò postà la domanda te 'l posto just, ma a scancelarla no se sta tant...
Arée caro se qualcheduni podesse crear na pagina (o almanco farme saer qualcossa) reguardo la specie vivente che descrive.
Se trata de na specie (quasi de sigur animal) che la viu inte l'aqua dolzha. La se mostra in forma de fii fini a pressapoch fa an cavel, secondo zherti uni de color bjanch, secondo zherti altri de color negro. No ghe ol par gnessun motiu bere l'aqua che la à entro le sedhole, parchè le è in grado de sbusar al stomech. Pense de er vist roba de 'l genere (de color negro) te i cadin de Neva (arent a 'l confin tra [[Žess|Zhess]] e [[Transaqua]]), sta istà verso Agost, ma no ée driome la machina fotografica...
Ghe ringrazhje infin da subito. Se qualcheduni al sa qualcossa al pol anca scriver su la me Discussion [[utente:Sandro.maoret|pagina de discussjon]].
 
== IMPORTANTE: rassegna dell'attività di amministrazione ==
Ciao. Una politica che riguarda la rimozione dei "diritti avanzati" (amministratore, burocrate, ecc) è stata adottata come parte [[m:Requests for comment/Activity levels of advanced administrative rights holders/Summary/it|sommaria della comunità]] nell'anno 2013: in accordo a questa politica, gli [[m:Stewards/it|Stewards]] stanno rivedendo le attività degli amministratori su tutte le wiki della Fondazione di Wikimedia con nessun criterio politico che potrebbe riguardare l'inattività delle utenze. Di tale principio, ne risulta che al meglio delle nostre conoscenze, le utenze sulle wiki non avrebbero un processo formale per la rimozione di questi "diritti avanzati" che per l'appunto riguarderebbe tutti gli account inattivi. E in una propria conclusione ciò andrà a significare che gli steward in accordo alla [[m:Admin activity review/it|rassegna dell'attività amministrativa]] si prenderanno cura di questo processo.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Ciàcołe"