Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Babel"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p Bot: Migrasion de 1 interwiki links so Wikidata - d:q6476774
pNessun oggetto della modifica
Riga 8:
 
== A cosa che serve? ==
Anca se sta coà la xè la Wikipedia en lengoa veneta, non tuti cheli che lexe i parla a stesa lengoa. Ghe xè utenti che no xé de mare-lengoa italiana, che pol ver de bixogno de contatàr qualched'on che parle la so lengoa par ver pì spiegasiòn, o che se pol dialogar in lengoa Veneta o doparàr fraxe semplisi. D'altra parte, ghe xè utenti che parla altre lengoe, che podaria jutàr a i wikipediani foresti, o che pol èsar consultà in caxo de dubi de tradisiòntradusiòn o comprensiòn.
 
Sta inisiativa fasilita la comunicasiòn a l'interno de na comunità multilengoe cofà Wikipedia: par exempio, a ne fà deventàr pì semplise contatar qualched'on che parle na determinada lengoa, e ne fà capìr sol so liveł de conosensa de a lengoa Veneto da parte de on utente rejistrà.
Riga 35:
En [[Wikipedia:Babel/Lengoe]] se cata l'elenco completà de i template linguisteghi distinti par codixe lengoa, con i difarenti livełi de comprension e le relative categorie. La sudivision de i tre livełi 1-base, 2-intermedio, 3-avanzato el xè comùn a tuti i projeti Mediawiki.
 
<small>Nota: dopo la ricategorixasion dei template (agosto 2005) el doparar el separator ''subst:'' xè da evitar parchè xonta la pajina utente a la [[:Categoria:Template Babel]].</small>
 
== Come funsiona? ==
Riga 41:
 
Pa catàr qualched'on che parle na serta lengoa, consulta la '''[[:Category:Utenti par lengoa]]''', sernisi la sotocategoria de la lengoa che te sì drìo sercàr, e pò và vanti par i vari livełi de comprension. In jeneral, i codisi a do o tri letare che i rapresenta le lengoe i xè tòlti da la [[:en:ISO 639|ISO 639]]. L'[[meta:Complete list of language wikis available|elenco completo]] xè consultabile so Meta-Wiki.
 
<!-- ======= -->
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Babel"