Difarense intrà łe version de "Wikipedia:Ciàcołe"

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 114:
:::In ultema vorìa ricordare che Wikipedia no la xe na fonte primarìa e ghemo da riportar cosa che dixe le fonti. Se ghe xe fonti atendibili che dixe che el parsonajo X sitadin del stado Y el xe de nasionalità Z (e no Y) nisun problema, anca restando a convension conpagne de chele de ƚe wiki pì grose.--[[Utente:GatoSelvadego|GatoSelvadego]] ([[Discussion utente:GatoSelvadego|msj]]) 21:56, 23 maj 2018 (CEST)
::::Èco sì, sta ùltima ròba la me sa sensada. Le fonti le fa tèsto, e nò noaltri! La cuestion la é molto sogetiva e a noaltri la ne toca in primo luògo visto che anca el Vèneto el ciama par l'indipendènẑa adès come adès. Elo chi che dis de che naẑionalità che l'é Puidgemont, e de cuala nò? Mi no me sènte de segur na voce de autorità par dirlo. Me cate dacòrdo co GatoSelvadego anca par la cuestion de'l Bio; ognun de noi el ghe ol bèn a la so variansa, e no l'é fatìbile inpor a tuti en incipit standard. El Infobox par mi el é aprovà, el Bio a sto punto me parerà che el pèrde ògni so utilità (e le categorìe se le inseris manualmènte, a la vècia maniera). --'''''[[Utente:Tn4196|Tn4196]]''''' [[Discussion utente:Tn4196|cónteme]] 14:14, 24 maj 2018 (CEST)
:::::Serchemo de no cascar so'l localismo e 'ver na vixion globaƚe. No se trata solo che del Veneto, e se trata de na cuestion che la ghe xe indipendentemente dai dexideri de indipendensa de chesto o chel posto. Che po, ricordo, sta cuà no la xe la wiki del Vèneto ma la wiki in lengua vèneta (la xe anca dei triestini, dei trentini come ti, dei istroveneti, dei brasiliani che parla talian, dei mesicani de Chipilo)...
:::::Come che go dito sora noaltri ghemo da baxarse so le fonti. Ma xe anca vero che in serti caxi le fonti no le xe de serto neutre... Parché le dixe che el tal pitor el xe de nasionalidà X cuando che a l'epoca ghe jera un conceto difarente del termine e el stado in cuesion no'l existeva... Par mi la solusion la xe bastansa banale: cogna vardar l'epoca e i stadi che existe in chel epoca. E se serve poemo anca canbiar el nome del parametro (sitadinansa?). PS: ah, le categorie pol inserirle in automatego anca el infobox eh ;)--[[Utente:GatoSelvadego|GatoSelvadego]] ([[Discussion utente:GatoSelvadego|msj]]) 20:15, 27 maj 2018 (CEST)
19 646

contribusion

Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Speçałe:DiffMobile/585517"