Difarense intrà łe version de "Sołeta"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
sistema simbolo e-o scrittura secondo le norme internazionali SI
Riga 22:
Ultimo in orden de tenp al è stat al svilupo de la soleta de metoi e ciment, fata in [[cimento armà]] e matoi.
La è na tecnica costrutiva che se vet da spess, doperada inte la realizaẑion de senplici soler par comuni abitaẑion aonde che la strutura de [[cimento armà]] la se donta a elementi de inlidieriment de tera cota.
Se trata de [[trau]] de cimento armà ("travet") metesti a na distanẑa de circa medo metro, e in meẑ a sti qua se ghe met elementi de teracota , tipo i matoi, ciamadi "[[pignata (laterixio)|pignate]]"; sora i travet e le pignate se geta la caldana de betume de 'n spessor minimo de 4 [[scheo|schei]].
Se fa na soleta metendo le pignate (no taveloi parchè no le partecipa in modo ativo da 'l punto de vista strutural) a file sora na armadura piana de legn; tra na fila e que 'l altra se ghe poja i fer e po se ghe tra al [[betume]].
Inte la [[tecnica costrutiva]] classica, al geto de betume che 'l costituiss i travet al è al stesso che costituiss an ca la soleta armada. La strutura de la soleta la è fenida cossì. Soreghe pol esser metest do al [[pavimento]].
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Sołeta"