Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
p typo
RISPOSTA A DAVY1509
Riga 114:
 
Ciao. davide --[[Utente:Davy1509|Davy1509]] ([[Discussion utente:Davy1509|msj]]) 10:14, 23 feb 2019 (CET)
 
Ciao Davide, no so come che funsiona le discusion utente, no so njianca come se xonta le lengue de che altre wiki.. Mi serco de far del me mejo, dato che me piaz tanto la me lengua, ghin vago fiero de esar veneto. Le categotrie no le xonto solo parche prima serco de fare le pajine, on aboso, dopo xonto informasion pian pianeo.. in maniera che se anca altra xente varda, la pole suito modificare alguni contegnui magari che poso ver xbaja o xontare robe che podaria darse che mi no sapia.
N'altra roba, no so chi che ve gapia insegnà la grafia a ti e a Gatoselvadego!!!!
Parole italiane come "Riformismo", "Comunismo" ecc.. le se scrive con la X.. no le xé de le S dure, ma le xé na Z.... riformiXmo, comuniXmo ecc... se se ga da fare e robe le se fa ben... altrimenti scrivare sbajà, no solo el mete dubi a la xente che ste robe no le sà, ma anca el rende pì difisie el capire la grafia veneta... de conseguensa, par cortexia, fè on bon laoro e serchè de portar pal mondo el vero veneto... no chelo che xe pi bel da vedar scrito. Un embraso.
 
== Inportansa de categorie e interwiki ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Discusion_Utensa:2.44.70.249"