Difarense intrà łe version de "Ełesion"

[Revixion njiancora controłà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Targhete: Canbiamento da tełefonin Canbio da web par tełefunini
Riga 13:
On elesion la pole xvolxarse co ''voto segreto'', o sia in modo che no se conosa el voto scrito da on determinà eletore, o co ''voto conosuo'', in caxo contraro. De solito se d'opara la prosedura vanti scrita: In un sejo eletoral, le njien predisposte de le schede co suscrito le selte pusibili, l'eletore ponta na croxe o n'altro scarabiso justo sol nome o so el sinbolo vosuo, dopo el buta la scheda n'te na urna. N'tel caxo del voto segreto, l'eletore vota in on xgabioso sarà e el piega la scheda prima de ndarghe fora, in manjiera che nisuni posa vedar el so voto. A la fine, tute le schede le njien estrae da l'urna e njien contà i voti scriti.
 
N'tei paexi [[democratisi|democrasia]], l'elesion xé la manjiera andove i sitadini i selie i so raprexentanti n'tei organi de el podere lexixlativo e, in alguni caxi, anca i titolari de organi del poder executivo e xudisiario, a livelo nasional o local. Ste elesion le se tien a voto secreto, par garantirghe la libartà dei votanti, segondo na prosedura ciamada ''dirito eletorale''.
 
== Tipi de elesion ==
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Ełesion"