Difarense intrà łe version de "Unità de mezura"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Addbot (discusion | contribusion)
p Bot: Migrasion de 1 interwiki links so Wikidata - d:q47574
coresion
Riga 1:
ŁeNa '''unità de mixura''' leƚa è un modo stàndard, osiao sia xenerałe, che'l njien doparà da tuti, par mixurar łeła quantitàcuantità fìxichefìxega in cuestion. dato che in 'sti canpi qua l'è necesarioneçesario definir ciaramente e universalmente łe quantitàcuantità, par poder garantir che i rixultati sperimentałi i sipia ùtiłi e riproduxìbiłi sientificamente. Gh'èOn unità de mixura ƚa poƚe derivare da na convension, o da leji, o da norme sientifeghe. Par sto motivo, ghe xé vari sistemi de mixurasion che se ga sviłupà n'nteitei ani e che i è tuti acetài da ła comunità sientìfica, ma col pasar del tenpo el [[Sistema Internasional]] ('''SI''') el s'àse ga difondesto pi de tuti, deventando un pónto de riferiménto xenerałe.
 
Fra i sistemi de mixura che no i fa mìa parte del SI ghe xe:
 
łe unità de mixura CGS (centimetroçentimetro-grammogramo-secondosegondo)
łe unità de mixura MKS (metro-chilogrammochilogramo-secondosegondo)
łe unità de mixura di Planck
el sistema consuetudinario USA
Riga 10:
łe unità de mixura cinexi
 
Anca in Itałia, sebenSìbèn che el SISistema Internasionaƚe el sia in vigor in tantisimi paexi del mondo, in sti cuà vien ancoraoncora doparà serte vecie unità de mixura locałi restàe in funsion da prima che vegnése acetà el Sistema Internasional.
 
<br />
 
[[Categoria:Unità de mixura| ]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Unità_de_mezura"