Difarense intrà łe version de "Cristòforo Cołonbo"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Bot: Zonto el modèl Controło de autorità
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Robot: Coresion rindirisamenti
Riga 3:
 
== Storia ==
In realtà lu invesse el volea nare in tel Catai, che saria la [[Republica Popołare Cinexe|Cina]] de desso, che [[Marco Polo]] du secoli prima el gavea descrito come na tera piena de richesse. Colombo el s'avea però convinto che la [[Tera]] la fusse piassè picenina de quelo che se pensava a l'epoca (e che no xera distante da la misura reale), e che quindi la distansa tra Europa e Asia navegando verso Ovest no la fusse massa granda. Ma lu nol podea saver che in mezo a ghera n'altro continente, la Merica apunto!
 
Elora el 3 de agosto [[1492]] el ga ciapà suso da Palos in [[Spagna]] co le famose Tre Caravelle (la Niña, la Pinta e la Santa Maria) e 120 marinai. Co el xe rivà su l'isoleta de San Salvador a le [[Bahamas]], el pensava de essar a Cipangu (el [[Giapòn|Giapone]] de cui gavea contà [[Marco Polo]]) e che quindi el Catai el fusse lì arente. A ghè volesto n'altro navegador italian, [[Amerigo Vespucci]], par capir che le tere nove catà da Colombo le jera un [[continente]] novo, che da de lora el xe stà ciamà Merica.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Cristòforo_Cołonbo"