Difarense intrà łe version de "Trasporto"

[Version verifegà][Revixion njiancora controłà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Riga 5:
===Trasporto personale sensa motore===
{{varda anca|bicicleta}}
El trasporto personale sensa motore l'è chel trasporto de esari viventi o merçi fato doparando forsa muscolare de l'omo, par exenpio caminare, corare o noare o anca co la forsa muscolar la njien doparada par uxar alguni tipi de veicoli. De fati, le tecnoloxie le ga fato tanti tipi de mexi e machine in grado de rendar pì senpliçesénplego el trasporto personale sensa motore, alguni exenpi xé la biçicreta, i patini a rodele, i sci da neve e da acua, le barche a remi e veivoli che se dopara co la forsa del vento o da la forsa muscolare de l'omo.
 
La carateristega del trasporto personale sensa motore, l'è na manjiera de trasportare a baso incuinamento e el ga na gran difuxion par motivi economeghi e de jestion, speçalmente n'te le aree poco xvilupae del mondo e in chele andove no se ghe pole ndarghe drento in altre manjere. El njien preferìo in algune atività n'tel tenpo perso e el costituise el ojeto de alguni sport.
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Trasporto"