Difarense intrà łe version de "Pixel (tełefono)"

[Version verifegà][Version verifegà]
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
VajotwoBot (discusion | contribusion)
p Sostitusion varie
 
Riga 16:
|sistema operadivo= Android 7.1 nadivo; ajornabile co Android 10
}}
'''Pixel''' e '''Pixel XL''' i xe smartphone Android projetai, xvilupai e comerçalixai da Google. I xe stai anunçai el 4 de otobre del 2016 e i xe i primi smartphone de la linea [[Google Pixel]], ciapando el posto de la vecia linea [[Google Nexus]].
 
I pixel i ga on tearo in aluminio, co on panel de vero sora, on conetore USB-C, un jack par cufie da 3,5 mm e na fotocamama de drio da 12,3 megapixel. Co i xe stai lansai, i dispoxidivi i ghea algune software drento, intrà ste cuà anca l'ajornamento a "Nougat" 7.1 al sistem operadivo [[Android]], col [[Google Assistant]], i servisi de spporto tecnego in tempo real e il backup ilimità de [[Google Foto]].
 
I pixel i ga vuo dei comenti abastansa de contrasto, i xe stai definii i mejo telefoni Android da cronpare, e i ga riçevuo grandi conplimenti par la cualità de la fotocamara, anca se xe sta critegà i so presi alti e alguni criteghi i ga notà na serta somejansa de projeto co el [[iPhone]] de [[Apple]].
 
I pixel i ga vuo na listarea de problemi dopo el lanso, tra sti cuà xe sta notà: On grando rifleso so l'obietivo otego inte le imajini fate da la fotocamara de drio, problemi de conetività co algune bande de dati mobili, conesion bluetooth instabili, el telefono che se stuava e microfoni che no ndava. Google ga riconosuo i problemi e ga ridasà ajornamenti che sistemava la major parte dei problemi.
{{Box successione
|carica = [[Google Pixel]]
Traesto fora da Wikipèdia - L'ençiclopedia łìbara e cołaboradiva in łéngua Vèneta "https://vec.wikipedia.org/wiki/Pixel_(tełefono)"